10 velkých výhod hlubokého dřepu

10 velkých výhod hlubokého dřepu

1. Lepší mobilita kotníků
Omezená dorsiflexe kotníků je běžný problém spojen s řadou dalších problémů na těle, včetně podpory propadu kolen do pronace, špatného držení těla či ohrožení našich kolen. Ztráta mobility kotníků je způsobeno jak zkrácením v lýtkových svalech, tak nepružnosti Achillovy šlachy. Celý rozsah s patami na podlaze, vyžaduje dobrou ohebnost v oblasti kotníku. Snaha o dosažení hlubokého dřepu je skvělý způsob, jak obnovit správný rozsah pohybu v kotníku a zbavit se tak možných budoucích zranění.

2. Úleva od bolesti
Mnozí lidé mají nadměrné zakřivení v dolní části zad v důsledku anteverze pánve a zkrácením kyčelních flexorů a vzpřimovačů páteře. Během hlubokého dřepu se pánev otáčí vzad, což páteř natahuje. To protahuje ztuhlé a zkrácené svaly v dolní části zad.

3. Silné kyčle

4 . Silné hyždě
Gluteus maximus je jedním z největších svalů na těle, a to z dobrého důvodu . Sval tvoří převážnou část oblasti hýždí a je nedílná důležitá stabilizační součást mnoha pohybových aktivit, které provádíme každý den, jako je chůze, běh. Gluteus maximus je také důležitý stabilizátor svalů trupu. Pohyb do hlubokého dřepu je nejlepší způsob jak posílit váš zadek. Je to řešení, jak si přestat stěžovat, že máte váš zadek slabý.

5. Náprava držení těla
Kumulativní účinek práci na výše uvedených oblastech je celkové zlepšení jak v statickém, tak i dynamickém držení těla. Když se obnoví pohyblivost kloubů a posílí celý muskuloskeletální systém, tak se zlepší celé naše posturální stabilita. Hluboký dřep je způsob, jak zvrátit některé špatné pohybové návyky, vytvořené z našeho moderního životního stylu.

6. Pohyb do hloubky zvyšuje zapojení kyčlí mimo přetěžování kolen.

7. Hluboký dřep přináší větší užitek do vertikálního výskoku a zlepšují celkový silový výkon.

8. Hluboké dřepy mají větší užitek při zvyšování hypertrofie stehen.

9. Hluboké dřepy provádí lepší práci při zlepšení síly všech typů dřepů.
Pokud jde o získání větší celkové síly z hlubokého, versus mělkého dřepu, oba typy dřepů zlepší sílu ve svém typu dřepu.

10. Jsou cool!

 

Zdroj:http://aktin.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.